حسابداری

 

   حسابداري : مسئول حسابداري خانم میترا مشرف    تلفن:۳۷۹۲۷۵۲۴

     

زيرمجموعه هاي اين اداره شامل حسابداري، كار پردازي، انبارداري و جمعداري اموال مي باشند.

 

 

 

شرح وظایف مسوول حسابداری

 

  • اجرای حسابداری نظام نوین مالی بر اساس دستورالعمل های ابلاغی
  • تهیه و تنظیم لیستهای حقوقی کارکنان و اعضای هیئت علمی ، اضافه کار، فولتایم، حقوق دانشجویان دکتری و طرحهای تحقیقاتی اعضاء محترم هیئت علمی
  • تهیه و ارایه گزارشات مورد نیاز مقامات مافوق و انجام امور ارجاعی
  • نظارت بر گردش موجودی انبار و ثبت اطلاعات موجودی کالا و اموال
  • پرداخت هزینه­های جاری دانشکده
  • برنامه­ریزی جهت بستن حساب­ها در پایان سال مالی و تهیه گزارش های مالی مورد نیاز مراجع ذیربط
  • نظارت و تدوین سندهای مالی مربوط به دانشگاه­های آزاد
  • ارائه گزارش نحوه عملکرد واحد به معاون اداری مالی

 

 

شرح وظایف مسوول کارپرداز

 

  • استعلام بها قبل از خريد اجناس و گزارش آن به مقام مافوق
  • دريافت درخواستهاي خريد كه از سوي مقام مافوق ارجاع گردد
  • نظارت بر كليه امور مربوط به كارپردازي واحد متبوع و راهنمايي كاركنان تحت سرپرستی
  • اقدام در خصوص برگزاری مناقصات و تنظیم صورتجلسه مربوطه
  • دریافت تنخواه گردان لازم و استعلام بها پس از تامین اعتبار
  • تنظیم اسناد خریداری شده و اخذ تائیدیه از مقام مافوق
  • تنظیم صورتجلسات تحویل موقت و قطعی
  • دریافت و تنظیم نیازها و اقلام درخواستی دانشکده
  • تنظیم و تدوین قراردادهای دانشکده

 

 

شرح وظایف انباردار دانشکده

 

  • همکاری با واحدهای کارپردازی،  امین اموال، واحد کامپیوتر، کتابخانه و حسابداری دانشکده
  • چک کردن رسید و دفاتر اجناس خریداری شده
  • چک کردن اجناس داخل انبار
  • وارد کردن تمام اجناس خریداری شده در سیستم و نرم افزار کامپیوتر انبار
  • نظارت بر اجناس در واحدهای دانشکده
  • پلاک خور کردن اجناس خریداری شده با امین اموال
  • جمع کردن اجناس فرسوده
  • تنظیم سند خروج اموال از دانشکده
  • جمع آوری تونرهای پرینتر مصرف شده جهت تحویل به کارپرداز جهت شارژ
  • صدور حواله انبار و رسید دریافت اجناس
  • آمار گرفتن از اجناس داخل انبار و تحویل لیست اجناس درخواستی جهت دانشکده
  • همکاری با مسئول امور عمومی دانشکده
  • در ضمن ورود اجناس خریداری شده و ثبت در سیستم کامپیوتر توسط رسید انبار که از شماره ۱ تا ۴۶ رسید غیرمستقیم می­باشد و از شماره یک تا ۲۱۰ رسید مستقیم می­باشد و خروج اجناس توسط حواله انبار صادر گردید که از شماره یک تا ۲۴۳ می باشد
  • تدوین و نظارت بر اموال مستهلک
  • انجام محاسبات و اعمال کنترل­های لازم در خصوص اموال رسیده، فرستاده، امانتی و پلاک­کوبی دارایی­های ثابت
  • نظارت بر حفظ و حراست اموال دانشکده
  • تهیه و ارائه گزارشات مربوط به اموال دانشکده طبق فرم­های اموال

ارتباط با ما

 اصفهان، میدان آزادی ،خیابان هزار جریب، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشکده پرستاری و مامایی

           تلفن  دفتر:   ۳۷۹۲۷۵۶۵ -   ۰۳۱- ۳۶۶۸۷۱۵۳ – ۳۶۶۸۷۱۴۰- ۳۷۹۲۷۵۰۰  

           نمابر :               ۳۶۶۹۹۳۹۸-۰۳۱

           کدپستی:  ۸۱۷۴۶۷۳۴۶۵

 
 

پیوندها