رفتن به محتوای اصلی
x

آشنایی با چگونگی تدوین طرح کسب و کار تجاری در نظام سلامت

     پیشروی دانشگاه ها به سوی دانشگاه های نسل سوم و تاکید بر امورکارآفرینی در دانشگاه ها و تربیت دانشجویان در این حیطه، لزوم آشنایی و پرداختن به ایده های نو، قابل انجام و سود آور، پیش از پیش اهمیت یافته است و آموزش در این حیطه، همواره به یکی از اهداف دانشگاه ها تبدیل شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، چهارشنبه 9 آذر ماه پژوهش، صفورا دری( عضو هیات علمی گروه آموزشی پرستاری سلامت بزرگسالان/ مدرس این دوره از کارگاه های آشنایی با چگونگی تدوین طرح تجاری و ارتباط آن با نظام سلامت)، گفت: هدف از این دوره، آموزش و آشنایی جمعیت هدف با تدوین یک طرح تجاری و اصول آن می باشد. که از طریق تدوین طرح تجاری، صاحبان ایده، قادر به چارچوب بندی ذهن خود و برآورد ارزش محصول، تحلیل بازار، رقبای موجود، میزان نوآوری و نحوه تولید خود خواهند بود و براین اساس تدوین طرح تجاری،گام مهمی در تبدیل یک ایده/ فرصت به محصول/ ارزش به حساب می آید.

در ادامه، دری گفت: پس از این دوره فراگیران قادر خواهند بود تا با تبدیل ایده های ذهنی خود به یک فرم مکتوب، ایده خام اولیه را چارچوب بندی و مدون نموده و گام مهمی در جهت تبدیل ایده به محصول/ ارزش را برخواهند داشت.