الگوی نگارش در تدوین راهنمای یادگیری بالینی
برگزاری جلسه «تبادل نظر در ارتباط با ارائه ی الگوی نگارش راهنمای یادگیری بالینی» با حضور آقای دکتر علیرضا ایرج پور (سرپسرست کارگروه توسعه علوم پرستاری)، خانم دکتر مریم باقری (دبیر کارگروه توسعه علوم پرستاری) و خانم فریبا عامری (کارشناس و مسئول دفتر کارگروه توسعه علوم پرستاری) روز یکشنبه 1401/1/21 راس ساعت 12:00 در سالن شورای مرکز ملی مطالعات و توسعه علوم پرستاری دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به صورت حضوری برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا آقای دکتر ایرج پور درارتباط با چگونگی صدور ابلاغ های اداری که مربوط به حضور و فعالیت اعضا در پیشبرد اهداف برنامه های عملیاتی کارگروه توسعه علوم پرستاری می باشد توضیحاتی را بیان کردند. سپس خانم دکتر باقری برداشتن دستور العمل یکسان نگارش در تدوین راهنمای یادگیری بالینی تاکیده کرده و همچنین ایشان با اشاره به سه راس مثلث راهنمای یادگیری بالینی بیان داشتند که باید هدف تدوین راهنمای یادگیری بالینی را با توجه به سه راس مثلث مشخص کنیم. سپس آقای دکتر ایرج پور نظرات اصلاحی و پیشنهادات خود در ارتباط با مطالب بیان شده را ارائه کردند. در نهایت الگوی نگارش راهنمای یادگیری بالینی با الهام از الگوهای علمی و اجرایی تدوین گردید. این جلسه با دو مصوبه در ساعت 14:15 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت.