رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری همایش کشوری آموزش و مراقبت جامع نگر در پاندمی کرونا

     به گزارش روابط عمومی دانشکده، همایش کشوری آموزش و مراقبت جامع نگر در پاندمی کرونا، طی دو روز 25 و 26 خرداد ماه 1401چهار شنبه و پنج شنبه)در سالن رویش مجموعه امور رفاهی دانشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

 در این همایش، اساتید از دانشگاه های علوم پزشکی کشور، بیش از 150 مقاله ارائه نمودند که 17 مقاله بصورت سخنرانی و 81 مقاله بصورت پوستر پذیرش و ارائه شد.

برخی از عناوین مقالات سخنرانی عبارت بودند از :

چالش های پژوهش در پاندمی کوید 19، چالش های بحران پرستاری در بحران کوید 19، بارداری و زایمان در پاندمی کوید 19، بارداری پرخطر در پاندمی کوید 19،سلامت روان کارکنان بهداشتی و تغییرات سبک زندگی کودکان و نوجوانان در پاندمی کوید 19، و ...

برخی از عناوین مقالات به صورت پوستر عبارت بودند از :

ارزیابی دوره کوناه مدت بازتوانی ریوی در بیماران بهبود یافته کوید 19 از بخش مراقبت های ویژه، تجارب ماماها از خدمات سلامت باروری به زنان در پاندمی کوید 19، تبیین تجارب پرستاران از نقش مشاوره ای در کوید 19، طراحی و تعیین اثربخشی اپلیکیشن آموزشی جهت خودمراقبتی بیماران مبتلا به کوید 19 پس از ترخیص و ...

شایان ذکر است در این همایش دو روزه، 4 پانل با موضوعات: چالش های ارائه خدمات بالینی،  چالش های  اخلاقی ارائه خدمات بالینی، چالش های آموزش و  چالش های خدمات باروری در پاندمی کرونا برگزار شد.