اجماع در مورد الگوی نگارش راهنمای یادگیری بالینی
با حضور(مجازی) آقای دکتر علیرضا ایرج پور، خانم دکتر باقری، خانم دکتر جهان پور، خانم دکتر بهرام نژاد، خانم دکتر زرشناس، آقای دکتر رفیعی و آقای دکتر حیدری از طریق لینک ساعت 14:30 جلسه «اجماع در مورد الگوی نگارش راهنمای یادگیری بالینی» شروع شد. سپس آقای دکتر ایرج پور با اشاره به راهنمای یادگیری بالینی بیان داشتند که این مسئله نباید باعث بسته شدن دیدگاههای اساتید و دانشجویان شود بلکه باید باعث داشتن یک چارچوب مفید و قابل اجرا در سطح کشور شود و با در نظر گرفتن شرایط متفاوت دانشکده ها و مراکز آموزشی تدوین مبحث پیشگفت صورت گیرد. در ادامه خانم دکتر باقری ابتدا به منظور یادآوری در راستای راهنمای یادگیری بالینی در قالب اسلاید مروری بر فعالیتهای انجام شده داشتند. اینکه راهنمای آموزش بالینی بر چگونگی و تسهیل اهداف یادگیری دانشجو تمرکز دارد و برای تسهیل در یادگیری دانشجو طراحی می شود. ایشان بیان داشتند که باید در راستا موارد: <!--[endif]-->چه چیزی را باید بیاموزیم (محتوا)، چگونه یادگیری اتفاق بیفتد (مدیریت)، <!--[endif]-->چطور این آموزشها منجر به یادگیری شود (فعالیت). سپس چک لیست که دارای شش قسمت بود را عنوان کردند. در ادامه برای الگوی نگارش تمپلت پیشنهادی را که شامل سیزده قسمت بود را ارائه کردند. در پایان خانم دکتر باقری خواستار نظرات و پیشنهادات اعضا حاضر در جلسه شدند. اعضای حاضر در جلسه سوالات، پیشنهادات و نظرات خود را در راستای الگوی نگارش راهنمای یادگیری بالینی بیان کردند و خانم دکتر باقری به سوالات اعضا پاسخ مناسب دادند. در نهایت جلسه با تصویب 6 مصوبه ساعت 12:00 با ذکر صلوات بر محمد(ص) و خاندان محمد(ص) به پایان رسید.