برگزاری جلسه کمیته دانشجویی
جلسه کمیته دانشجویی با حضور خانم ها: دکتر مریم باقری(مدیر دفتر توسعه آموزش) و فاطمه طلعتی و فریبا عامری (کارشناسان دفتر توسعه آموزش) در روز چهارشنبه 1404/9/8 از ساعت 13:00 لغایت 14:00 در سالن شورای کارگروه توسعه آموزش برگزار گردید. در این جلسه پیرامون «برگزاری جشنواره مهر و ماه» بحث و تبادل نظر صورت گرفت. جلسه راس ساعت 14:00 به پایان رسید.